För att handla i Onninens webbshop behöver du vara registrerad kund samt ha en inloggning (webbkonto) till webbshoppen. Du ansöker om ett webbkonto här.
Om du glömt lösenordet för webbkontot klickar du här. Du fyller i din e-post eller ditt användar-id och kan sedan generera ett nytt lösenord.
Har du glömt både användar-id och e-post kan du mejla dina kontaktuppgifter och kundnummer till [email protected] så hjälper vi dig.
Jag hittar inte produkten jag söker?
Om du inte hittar den produkt du söker eller finner motsvarande eller lämplig ersättningsprodukt, kontakta en innesäljare inom det aktuella produktområdet så hjälper vi dig.
Kan jag se min orderhistorik någonstans?
Under ”Profil” och ”Orderhistorik” hittar du företagets alla beställningar, oavsett vilken kanal ni beställt ifrån.
Hur uppdaterar jag mina uppgifter för webbkontot?
Det gör du enklast genom att logga in i webbshoppen och sedan klicka på ”Profil” och ”Användarprofil”.
Jag har en fråga om våra priser?
Priserna som visas i webbshoppen är era avtalspriser. Om du anser att priserna inte stämmer, vänligen kontakta din Onninen-säljare. Kontaktuppgifter hittar du på kontaktsidan. Om du vill ladda ner era prislistor, kan du göra det under din profil.
Hur ändrar jag en leveransadress?
När du ska checka ut din order och befinner dig i varukorgens ”Leverans”-steg så klickar du på ”Ändra”-knappen. Då kan du antingen välja ditt företags registrerade leveransadresser eller lägga till en egen adress genom att klicka på ”Lägg till ny adress”.